OFTE STILTE SPØRSMÅL

Q. Hvor lang tid tar det før jeg får varene jeg har bestilt?


Trykkpressa drives på kveldstid i tillegg til 100% jobb, derfor må man påberegne litt tid fra du bestiller til varen er klar til å sendes (produksjonstid).
Utenom høysesong kan man regne inntil to uker før varen blir sendt, mens ved kampanjer og i høysesong (f.eks. til skoleslutt og jul) kan det ta noe lenger tid (beregn i hvert fall to-tre uker). Vi streber alltid etter å ha kortest mulig produksjonstid, og som oftest går det raskere enn makstid.

Husk at Postens forsendelsestid kommer i tillegg.


Q. Hvordan er kvaliteten og størrelsen på T-skjortene?


T-skjortene våre er av god kvalitet. Vi bruker Clique New Classic-T, som er i 100 % forkrympet kjemmet bomull og ringspunnet garn.  Dobbeltkrage med elastan. T-skjortene har vanlige standardstørrelser.


Q. Kan jeg bestille hettegenser eller hettejakke med trykk?


Ja! Dette ligger foreløpig ikke inne i nettbutikken, men ta kontakt med oss, så hjelper vi deg med dette!


Q. Kan krus, emaljekopper og termoflasker vaskes i oppvaskmaskinen?


Krusene våre tåler godt oppvaskmaskin. Vi anbefaler håndvask av emaljekopper og termoflasker for lengst mulig levetid på produktene.


Q. Blir det dyrere frakt hvis jeg bestiller mye?


Nei. Frakt hos oss koster kr 49,- uansett ordrestørrelse.


Q. Jeg angrer på kjøpet mitt. Hva gjør jeg?


Du kan angre ordinære varer inntil 14 dager etter at varen er mottatt. Du må varsle om at du vil benytte deg av angreretten på e-post til Trykkpressa innen tidsfristen. Deretter har du inntil 14 dager på å sende varen i retur, i ubrukt stand. Kjøper er ansvarlig for trygg retur av varen, så pakk varen godt. Bruk gjerne emballasjen varen kom i. Kjøper må selv betale returkostnad.

Når du sender varen i retur, er det viktig å dokumentere at pakken er sendt. Ta gjerne bilde av pakka, der det er tydelig at du har merket sendingen rett. Sørg for å få kvittering på at pakken er innlevert på Posten dersom du sender pakken uten sporing. Vi tilbakebetaler pengene etter at varen er inspisert og returen godkjent. Kjøper er ansvarlig for eventuell redusert verdi på varene som følge av håndteringen av varene.

Viktig! Varer som er produsert etter kundens spesifikasjoner dekkes ikke av angreretten og kan ikke returneres.


Q. Varen var skadet i forsendelsen. Hva gjør jeg?


Om varen har feil eller mangler har du klagerett. Ta kontakt snarest, så finner vi den beste løsningen for deg. Husk å dokumentere ved å ta bilder dersom varen er skadet under transprt (f.eks. hvis det er skader på emballasjen).

.